tisdag 20 augusti 2013

v 34

Jag fattar inte hur jag hade tid att jobba...

Veckorna som varit sedan vi kom hem från semestern har varit fullspäckade. Massa fix, och så det stora: fritids och skola. Har varit rätt ångestfyllt för mamman, har nog gått rätt bra för barnet. Vi är dock tveksamma till vårt val, och det återstår att se om vi blir kvar där. SÅ stort, så mycket barn. Och hittills imponerar inte organisation eller lärare. Men vi får väl ha lite is i magen.

Det har haft mitt fokus vänt mot Loppan. Att jag är väldigt gravid är jag jättemedveten om. Det skvallrar min vaggande gång, tilltagande foglossning och alltmer försvinnande flås om. Bland annat. Jag har dock inte tänkt jättemycket på den här lille bebisen som faktiskt ska komma. Och det rätt jättesnart. Jag är rädd för att jag kommer vara helt oförberedd. Om man nu KAN vara förberedd på nåt sånt.

Till nästa bm-besök ska jag börja skriva på min förlossningsplan. Det närmar sig med stormsteg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar