tisdag 25 juni 2013

Lite för mycket...

...just nu. Födelsedagsfirande, midsommarfirande, och nu i helgen till Åland på bröllop. Roliga saker, men i kombination med semestervikarier på jobbet, dagistrött Loppa, uppsvullen och gravidkrämpig kropp (nu börjar d verkligen kännas) så börjar jag känna mig galet sliten. Det är svårt att räcka till för Loppan. På kvällarna, när ben och fötter är som falukorvar och ryggen gör ont. Då orkar jag inte leka annat än det som kan lekas sittande. Vi har konstaterat att jag nu, med tre månader kvar, har en mage som är lika stor som Ex-Frus var när hon födde. Hon är extremt tiny, men ändå. Fast missförstå mig rätt- jag är glad. Och fixar detta. Det sparkar på, och jag är glad. Det hindrar dock inte att det emellanåt är väldigt jobbigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar