onsdag 6 februari 2013

Ner. Och upp.

Just nu är jag så otroligt medveten om min lilla Loppa, och så fruktansvärt glad över att just hon är just min dotter. Det är jag alltid, men nu är den känslan särskilt närvarande. Jag uppskattar tiden med henne så väldigt mycket.

Jobbet däremot. Känns så fruktansvärt oinspirerande. Imorse undrade jag hur i helvete jag skulle ta mig igenom dagen. Som tur var så gick halva min dag till att åka iväg och hålla ett till övningstillfälle i en annan verksamhet, och det gav energi. Trots att jag är så skitnervös innan så ger det mig energi, och det är kul! Jag lär mig massor. Glad för det!

I övrigt så är jag galet trött. Och emellanåt jätteorolig över magen, andra stunder tar jag det med ro och är lugn och glad.

Nu ska jag krypa ned bredvid en nyduschad och hallondoftande Loppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar