söndag 16 september 2012

Cd 16

Ungefär här har jag hittat äl när jag lyckats pricka in. 16, 18 och nån gång 21. Så nu borde d ju fanimej närma sig. Besviken imorse- idag hade varit en så bra dag att åka på. Blir galen av detta tolkande av minsta lilla signal från kroppen. Usch. Och stress är ju inte bra, bäst är väl att vara avslappnad och inte fokusera på detta så mycket. Jag misslyckas kapitalt. Måtte det vara överstökat snart, det här första försöket. Även om det inte funkar. Så vill jag just nu bara ha det gjort.

Nu: iväg med bilen på verkstan. Andra gången den här månaden. Den klarade precis besiktningen u.a i fredags, och när jag rullar ut från besiktningsstället så börjar varningslampshelvetet att lysa igen. Kostar det multum igen så får den rulla utan att bli fixad, oavsett konsekvenser. De där tusenlapparna kan jag inte lägga på bilen just nu.

Jag är lite sur. Lite frustrerad. Och har absolut noll lust att jobba.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar