torsdag 20 september 2012

Glad gubbe!

ÄNTLIGEN!!!

Ikväll fanns ögon och mun i den där annars så tomma ringen!

Imorgon kl 08.40 åker jag till Köpenhamn. Jag lämnar Loppan på dagis kl 07, blir hämtad av Ex-Fru kvart över och så skjutsar hon mig till Arlanda. Hoppas på inga köer. Ska försöka hinna ringa Storkkliniken vid åtta, innan jag lyfter. Annars får jag väl ringa när jag kommer fram. Sen hämtar ExFru på em och så kommer jag antagligen hem sent på kvällen. Har inte bokat nåt, får se vilken tid jag är redo att antingen ta tåg el flyg hem. Troligtvis tåg.

Fy fan vad jag är nervös! Men så himla glad för att jag fick äl, att jag får chansen att prova den här månaden. Har längtat så och tänkt att det ska bli av i september.

Så konstigt. Efter imorrn finns en chans att det ska växa nåt i min mage. Om allt går som det ska. Intalar mig själv att chansen att det ska ta på första försöket inte är så stor, men bara att chansen kommer att finnas. Det är stort.

Hur ska jag kunna sova inatt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar