onsdag 12 september 2012

Testing.

Dag 12. Dag två av äl-testande. Ingen glad gubbe igår och det var ju bra. Då testade jag inte försent. Ingen glad gubbe på morgonen. Tar med en övernattningsväska och ett till test till jobbet. Har satt deadline till kl 12. Då hinner jag ta mig till Arlanda och till Storkkliniken innan de stänger. Annars blir det dagen efter.

Jag har inte testat så noggrannt tidigare. Bara med billiga nättest och inte så systematiskt. Har hittat ÄL på dag 16 och framåt, men då utan nån aning om när omslaget inträffat. Kan ha råkat testa när det redan gått ett dygn el två. Dessutom har mina cykler de senaste månaderna varit på 27-28 dagar istället för de vanliga 30-31 dagarna. Så nu- två ggr per dag dag 11-13- sen 3 ggr per dag.

Så spännande. Så läskigt! Rädd att missa av nån anledning. Rädd för att jag inte ska komma iväg av nån annan anledning.

Puh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar