söndag 30 september 2012

Nojjig, nojjigare.

Nojjigast.

OK, idag inbillas det inte några ömma bröst. Idag ÄR det skitömma bröst. Ett litet pet känns som att någon tagit tag och vridit om.

Nå. Nästan, iaf.

Sen kan jag ju inte riktigt komma ihåg exakt hur ömma de b r u k a r bli innan mens. Jag har inte gjort så noggranna undersökningar på det tidigare. Och nu på morgonen hade jag en flytning som luktade helt annorlunda än nåt jag känt tidigare. Väldigt starkt, och helt annorlunda.

Och det blir ju farligt, det här. Är livrädd för att hoppas, men det är fanimej omöjligt att inte låta det där lilla hoppet få fjutt. Det ligger som där och lurar, och vill ta varje chans att kliva fram och växa sig starkt.

Det kanske kan bli så att man får en annorlunda mens efter en insemination? Det kanske är bara det.

Säkert så kommer mensen inom någon dag. Jag är dock säker på att jag inte brukar känna av den så värst länge innan den faktiskt kommer. Vanligtvis är det när den kommer som mensvärk  och aningens bröstont dyker upp. Så inom några dagar borde den komma isf.

Som jag klämt på stackars brösten. Försökt hitta nåt ont och ömt därinne. Nu behöver jag inte leta. Fan att jag inte kan låta bli att bli hoppfull!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar