söndag 30 september 2012

Måndag!

Följs sällan av ett "Jippie!" Men nästan så den här gången. En vanlig dag, med jobb och dagis känns lovely så kom igen måndag! Vi har som klättrat på väggarna här.

På e.m kom iallafall fina K och A på besök och det var gudomligt. Jag hann dessutom prata lån med A som jobbar på bank, eftersom jag tänkt ansöka till veckan eller nästa beroende på vad gravtestet visar. Jag fick en del att tänka på.

Loppan fick visa A och K hamstern, som bytt namn igen. Från Hello Kitty till Bubblan till Gnagis. Han liksom gnager i våra handflator, så Loppan tyckte det var ett passande namn. Och så fick vi egengjord äppelmust från A och Ks alldeles nyinköpta trädgård.

De sista veckorna har jag inte träffat nån annan än jobbmänniskor, Ex-Fru och Loppan. Det har bara varit insemination och allt runt det. Det var så välgörande att träffa vänner!

Det drar ihop sig. Mensen skulle kunna komma i mitten/ slutet på veckan. Nu tolkar jag inte molande livmoder eller ömmande bröst enbart som något positivt. Det skulle också kunna vara tecken på att mensen är på G. Livrädd. Nojjig. 9 dgr sen inseminationen idag. Dag 12 tänker jag tjuvtesta igen med ett billigtest. Om inte mensen kommit innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar