onsdag 28 november 2012

Depp.

Jag gick hem tidigt från jobbet idag. Har tagit en fika hemma och ska hämta Loppan strax.

Känner mig så trött, så stressad och låg. Loppan känns också labil- kanske beroende på att hon känner av min sinnesstämning, men jag tror att hon också är sliten. Vill inte bli lämnad så tidigt på dagis, blir vansinnig när jag väcker henne. Imorse lämnade jag en sammanbiten och ledsen Loppa, som stod i vinkfönstret och försökte hålla tårarna tillbaka. Sätter liksom ribban för dagen, fast jag inte borde låta det gör det. Hon förstår inte varför hon måste gå till dagis så tidigt när hon är hos mig, medan hon kan sova längre hos Ex-Fru. Som ju är sjukskriven. Har försökt förklara för henne att det är pga att jag jobbar lite mer, emn hon tycker iaf att det är orättvist. Och så massa extragrejer på jobbet, och jag har svårt att sortera och fokusera.

Känns bara som att jag går itu just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar