fredag 19 oktober 2012

Nja...

... det är väl sådär. Har oroat mig hela dan. Över att det känts för lite i magen. Brösten fortsatt jätteömma, men har som för mig att det har känts i magen mer än såhär. Fan också att det inte går att låta bli att analysera allt som känns eller inte känns i kroppen! Är bara så rädd att det hände nåt den där natten. Att jag kanske går runt och tror att jag är gravid och så jag inte det. Ett tidigt ultraljud vore nog inte så dumt egentligen. Vet inte hur jag ska kunna slappna av annars. Ska fundera tills på måndag. Och nu på kvällen så är magen minsann lite öm igen. Den är by the way skitsvullen. Loppan tyckte att jag skulle sluta puta ut med den. Jag sa att jag inte alls putar ut med den, att den ser ut sådär på riktigt. Hon trodde mig inte :o)

Ex-Fru har trassel med sitt jobb. Gör mig väldigt orolig.

Imorrn kommer mamma och pappa. Vi längtar!

Och jag är galet sugen på en ny soffa och nytt matbord plus stolar. Jag har inte råd, men funderar på om jag bara ska göra´t ändå. När jag och Ex-Fru separerade så lämnade jag allt. Allt jag har nu är ett hopplock av grejer jag fått tag på gratis eller jättebilligt. Längtar efter att få det lite fint. Med saker som passar ihop.

Strax dags att sova. Längtar efter natur i allmänhet och hav i synnerhet. Och lite efter Söder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar