fredag 5 oktober 2012

Två streck?

OK. Jag har testat några dagar nu med Testlagrets gravtest. Igår fanns två streck på stickan. Det ena var svagt, men ändå tydligt och rosa. Jag fotade och skickade till ExFru som höll med om att det visst är två streck, men som tyckte att jag skulle testa igen morgonen efter. Dvs idag. Det gjorde jag såklart och resultatet är ungefär samma som igår, kanske aningens starkare idag. Det står i bruksanvisningen att styrkan på strecken inte spelar nån roll- det ena strecket behöver inte vara lika starkt som eller starkare än det andra.

Alltså. Det är två streck där. Jag vet inte vad jag ska tänka om det. Jag behöver ett Clearbluetest som kan visa mig en glad eller ledsen gubbe. Eller finns det inte till och med ett där det står gravid/ inte gravid och som kan berätta hur många dagar som gått? Jag skulle behöva se nåt sånt, om jag ska kunna/ våga ta nåt till mig.

I kroppen fortsätter det att kännas. Brosten jätteömma, av och till molvärk i magen.

Om mer testande fortsätter peka åt gravhållet så vet jag inte riktigt hur jag ska kunna vara lugn i det. Tänker komma ihåg hur vanligt det är med tidiga missfall. Tänker komma ihåg det, men ändå försöka landa i och vara glad för det som kanske är just nu.

Vet inte hur jag ska kunna tro på det bara.

Måste se till att ta mig till ett apotek idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar