söndag 6 januari 2013

Borde gå och lägga mig...

men jag har sån ångest inför den där vardagen som drar igång imorgonbitti. Jag vill verkligen inte. Jag försöker vända det, tänka positivt kring det. men fuck it- det är faktiskt inte kul. Sen vet jag att det nog känns bättre när jag väl är igång. Alltid värst såhär kvällen innan. Det är så dumt. Jag behöver verkligen ha hjärtat med mig i mitt jobb. För att det ska bli bra. Och just nu så har jag inte det, och det blir så slitsamt då. Just nu borde jag göra nåt annat.

Så jag slökollar på Speed och försöker undvika att tänka på det. Loppan somnade sent, fortfarande helt uppspelt efter kompisens närvaro på ridlekiset. Det blev så lyckat. Loppan har haft en superdag :o) Ett bra sätt att avsluta julledigheten på. Hon är dock inte så sugen på dagis imorrn. Men samma där- det blir nog bra när hon väl är där.

Jag är alltför trött i huvudet. Jag har massor med tankar i huvudet men lyckas inte få dem ner till tangenterna. Jag tror att jag går och lägger mig istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar