onsdag 30 januari 2013

Jag gjorde det!

Jag har hållit det första övningstillfället! Jag var SÅ nervös för det här. Men det gick, och jag överlevde! Nu blir det en gång i veckan under hela våren. Jag kommer nog att lära mig massor. Hoppas att nervositeten innan avtar med tiden bara.

Igår kollade vi in Loppans troliga skola. Nu känner att jag vill behålla min lilla trollunge liten. Det är SÅ stort där! Så annorlunda. Önskar mig en mindre skola, men finns ingen som funkar. I övrigt lät ju pedagogik och annat bra. Men så läskigt att tänka på Lillan i den stora miljön. Hu. Fast det visar jag ju inte henne såklart. Hon blir större, hon ska ut i det där. Det går inte att stoppa.

Jag är TRÖTT. Den här veckan är sjukt mastig. Imorrn kurs för mig, inte att leda utan att delta i. Skönt det iaf. Igår var också en lång dag. Och Ex-Fru mår inte bra. Magen mår däremot bra vad jag vet/hoppas. Testar fortfarande på morgonen, för att jag blir så glad av det där strecket! Har fått tid hos Mama Mia den 27e februari. Ganska snart! Då skulle vi prata om tidigt ultraljud också, det lät mkt möjligt att få ett sånt. Hoppas att jag tar mig till inskrivningssamtalet den här gången! Det är så surrealistiskt detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar