söndag 6 januari 2013

Jo.

Jag ska åka. Iaf om nästa äl infaller på en vardag. Eller om jag lyckas hitta nån billig biljett om det blir på en helg. Annars blir det så många merkostnader på helgen. Blir det för dyrt så får jag vänta.

För jag har kollat kontot, och det är på en minst sagt tight budget jag åker. Att det ska kunna ske hänger på om jag kan spendera ungefär noll kronor fram tills det blir dags. Det borde gå- nyss storhandlat, tankat bilen, köpt SL-kort. Det borde gå.

Det ska gå.

Loppan hos kompis och jag ska hämta henne typ nu. Ridlekis, och kompisen ska följa med. Loppan blev så uppspelt igårkväll när kompisens mamma messade och frågade om de fick hänga med att hon inte kunde somna. Hon for upp och plockade fram ridkläderna, så att allt skulle vara klart. Min fina goa.

I´m off!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar